Fiets oversteekplaats bosdorp (aan Mazda /aveve)
Van "Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland"
Ga naar het project
Wou even kwijt dat de fiets oversteekplaats aan bosdorp beter kan, de baan neemt daar een verbreding naar rechts waardoor fietsers die van het centrum richting klein sinaai op willen oversteken eigenlijk geen zicht hebben op aankomend verkeer van links.
Voor auto's geld dit net hetzelfde je ziet pas een fietser op het moment dat je het verkeersplateau oprijdt. Ik ben blij maar verwonderd dat er daar nog geen aanrijdingen gebeurd zijn naar mijn weten maar wijs mijn zoon elke dag op het gevaar daar als hij vertrekt op de fiets naar school.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Totaal aantal likes: 3, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Mobiliteit
Veiligheid
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq