Heraanleg en 1-richtingsverkeer
Van "Stadionstraat wordt tuinstraat - Volg hier ook de werken op"
Ga naar het project
Maak van de Stadionstraat een 1-richtingsstraat en een Fietsstraat en trek dit door voor de hele Spoorwegwegel. Onverklaarbaar waarom deze laatste nog steeds in 2 richtingen mag gebruikt worden.
Aan het station kunnen ook laadpalen geplaatst worden. Groen mag er zeker extra bij, maar dan moet het wel onderhouden worden.
Reacties(4)
Reageren in dit project is momenteel uitgeschakeld.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Carl Ivens
Geplaatst door:Carl Ivens
3 jaar geleden
Ik vind het tweerichtingsverkeer in de Spoorwegwegel ook totaal onbegrijpelijk, en ronduit erg gevaarlijk!
Profiel van Claudia De Schryver
Geplaatst door:Claudia De Schryver
3 jaar geleden
Ik vermoed dat de spoorwegwegel tweerichting is, omwille van de ontsluiting van de wijk erachter.
Profiel van Nathalie De Keyzer
Geplaatst door:Nathalie De Keyzer
3 jaar geleden
De Spoorwegwegel is een straat en die loopt van het station van Stekene tot aan de Bormte.
Profiel van sweatcoinfreemoney 6
Geplaatst door:sweatcoinfreemoney 6
3 jaar geleden
Ik ben het niet eens met jouw voorstel om de fietswegel 1 richting straat te maken want hoe moet je dan moerbeke naar kemzeke of omgekeerd als fietser? Met al de rest van jouw voorstellen met ik het volledig mee eens.
Totaal aantal likes: 2, totaal aantal dislikes: 2
. Reageren is momenteel niet ingeschakeld voor dit project. Reageren is momenteel niet ingeschakeld voor dit project
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
