Ga naar de hoofdinhoud

Rotonde bettestraat

Van "Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland"

Ga naar het project

Wij wonen sinds kort aan de rotonde van de bettestraat richting centrum. Helemaal fijn en op zich hebben we er zelf niet echt last van, maar ‘t is gewoon een gevaarlijke situatie,


tussen 20u & 23u savonds wordt deze rotonde als driftcircuit gezien. Ik heb er op zich geen last van - áls er niemand in onze voorhof parkeert - maar het kan wel gevaarlijke situaties creëeren met fietsers of andere weg gebruikers. Het lawaai dat we er bij krijgen is het minste van onze zorg maar onze kindjes zullen ooit savonds rond dat uur nog thuiskomen en ‘t zou fijn zijn dat ze de overkant van de rotonde halen… wat een mogelijke oplossing kan zijn laat ik aan de gemeente over ;)

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Tags

Mobiliteit
Veiligheid

Locatie

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri