Stadionstraat
Van "Stadionstraat wordt tuinstraat - Volg hier ook de werken op"
Ga naar het project
Het lijkt me sterk dat we nu plots inspraak zouden krijgen. Eerst wordt een CC achter onze tuinen geplant en nu zouden we mee mogen beslissen over de inrichting van onze straat ? Maar bon, we laten de hoop niet varen.
1/ als men een veiligere straat wil, zou tweerichtingsverkeer een flater zijn. Wie dit suggereert, woont hier vast niet. Als het aantal vrachtwagens dat dagelijks de Delhaize aandoet, het andere verkeer gaat kruisen, dan is de straat niet breed genoeg.
2/ genoeg parkeerplaatsen behouden voor de bewoners. Er is nu al te weinig parkeerplaats. En niet iedereen in de straat heeft toegang tot parking Tack. Misschien kan men de leegstaande krotten opofferen om extra parkeergelegenheid te creëren met voldoende laadpalen met het oog op de toekomst.
3/Infrastructurele ingrepen die de snelheid drukken en dat kan vast ook zonder verkeersdrempels
4/ een degelijk en afgescheiden voet-en fietspad
