Verkeer Voorthoek
Van "Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland"
Ga naar het project
Snelheid beperken tot 30km/u gaat niet opgevolgd worden, met drempels en vooral bloembakken MOETEN chauffeurs wel trager rijden. Nu is er ook veel sluipverkeer tussen de Tromp en de Hellestraat, misschien beperken tot lokaal verkeer ? 🤔
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Betty Van den Brande
Geplaatst door:Betty Van den Brande
3 jaar geleden
Wij stellen voor: 30km/u en bloembakken.
Met vriendelijk groeten
Eddy en Betty
Totaal aantal likes: 2, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq