Verkeersveiligheid Voorthoek
Van "Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland"
Ga naar het project
Beste,
Is het niet mogelijk om eindelijk iets te doen aan de verkeersveiligheid in de Voorthoek? Hier wordt al jaren over gesproken maar wordt niks aan gedaan.
Het is niet meer normaal hoeveel verkeer hier langskomt per dag, in een straat die hier duidelijk niet voor gemaakt is.
Dan komt er bij dat de snelheid van 50 km/u sowieso te hoog is en dan zijn er die het nodig vinden om nog sneller te rijden. Het verbaasd me steeds dat er nog niks erger is gebeurd dan een spiegel van een auto dat wordt afgereden.
Ik ben geen verkeersexpert maar er zijn denk ik genoeg mogelijkheden om onze straat veiliger te maken en de mensen te stimuleren om deze straat voornamelijk te gebruiken als men er effectief moet zijn en men bv de parallelbaan gebruikt om naar de e34 te gaan in plaats van allemaal door de Voorthoek te rijden omdat dit 'sneller' is.
Alvast bedankt.
