Ga naar de hoofdinhoud

Verkeersveiligheid Voorthoek

Van "Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland"

Ga naar het project

Beste,


Is het niet mogelijk om eindelijk iets te doen aan de verkeersveiligheid in de Voorthoek? Hier wordt al jaren over gesproken maar wordt niks aan gedaan.

Het is niet meer normaal hoeveel verkeer hier langskomt per dag, in een straat die hier duidelijk niet voor gemaakt is.

Dan komt er bij dat de snelheid van 50 km/u sowieso te hoog is en dan zijn er die het nodig vinden om nog sneller te rijden. Het verbaasd me steeds dat er nog niks erger is gebeurd dan een spiegel van een auto dat wordt afgereden.

Ik ben geen verkeersexpert maar er zijn denk ik genoeg mogelijkheden om onze straat veiliger te maken en de mensen te stimuleren om deze straat voornamelijk te gebruiken als men er effectief moet zijn en men bv de parallelbaan gebruikt om naar de e34 te gaan in plaats van allemaal door de Voorthoek te rijden omdat dit 'sneller' is.

Alvast bedankt.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Totaal aantal likes: 5, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Tags

Mobiliteit

Locatie

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri