Voorthoek: Graag extra maatregelen voor de verkeersveiligheid!
Van "Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland"
Ga naar het project
De Voorthoek wordt alsmaar drukker en de straat is niet voorzien op de huidige verkeersdrukte. Er is namelijk geen fietspad of voetpad, de auto is hier koning. Rustig door de straat wandelen of met de kindjes naar school fietsen is soms echt gevaarlijk.
Oplossingen:
- fiets -en voetpad aanleggen
- er een fietsstraat van maken
- de straat onderbreken (twee doodlopende straten) voorkomt al het sluipverkeer
- meer verkeersremmers plaatsten (bloembakken)
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Totaal aantal likes: 1, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
