Waarom geen fietsstraat maken van de Voorthoek?
Van "Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland"
Ga naar het project
Weldra zijn er door de gemeente Stekene rioleringswerken uitgevoerd in de ganse Hellestraat. Die werken zullen waarschijnlijk in phases gebeuren. Op de spitsuren rijdt er nu al veel autoverkeer door de Voorthoek als ze van de Hellestraat via de Sperrestraat zich verplaatsen naar de Trompstraat om daar de weg te vervolgen naar hun werk. Gelukkig zijn er door de gemeente Stekene al verkeersdrempels geplaatst in de Voorthoek. Nu is mijn vraag: waarom van de Voorthoek geen FIETSSTRAAT maken?
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Ann Feusels
Geplaatst door:Ann Feusels
3 jaar geleden
een fietsstraat is een super idee!
Profiel van Steven Brandt
Geplaatst door:Steven Brandt
3 jaar geleden
Een fietsstraat zou alleszins de veiligheid ten goede komen omdat het de snelheid van auto’s afremt. Bovendien is de Voorthoek een straat met veel bochten waar het sowieso al gevaarlijk of niet mogelijk is om veilig fietsers voorbij te steken.
Totaal aantal likes: 4, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Denk mee over verkeer en mobiliteit in Stekene en het Waasland
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
